kreativnost

Dobrodošli na moj blog

03.01.2009.

Prehrambeni poremećaji

Anoreksija i bulimija najčešći su kod tinejdžerica i mladih žena koje imaju emocionalnih problema.Stručna će pomoć vjerovatno biti presudna za rješaanje problema,ali bolje razumijevanje tih poremećaja i pridržavanje praktičnih savjeta može spriječiti da se manji problem pretvori u veći  te uz stručnu pomoć pridonijeti izlječenju.

21.07.2008.

Grlobolja

Ta česta tegoba može biti izazvana virusom ili bakterijskom infekcijom,alergijom,suhim zrakom ili udisanjem  dima i drugih nečistoća u zraku.Grlobolja je često prvi simptom prehlade,gripe,laringitisa ili zarazne mononukleoze.Pijte najmanje šest čaša beskofeinskih,bezalkoholnih napitaka na dan.Nemojte pušiti  i izbjegavajte onečišćene prostore.Jedite više voća i povrća a manje ugljikohidrata.Tradicionalan lijek za grlobolju se pravi od kašičice limunovog soka ili jabučnog sirćeta u čaši tople vode.

01.07.2008.

Stres

Prvi korak u prevladavanju stresa je biti svjestan ko ili što nam donosi stres i kako reagujemo.Drugi je izbjegavati stresove koje možemo izbjeći,npr.  otići s neprimjerena radnog mjesta,živjeti  u granicama svojih finansijskih mogućnosti ili učininiti radno mjesto ugodnijim.Drugi ljudi nam mogu ublažiti ili pogoršati stres.Pokušajte:njegovati prisne odnose;poboljšati vještinu komunikacije;prepoznati tuđe osjećaje i odvojiti ih od svojih;rješavati probleme u vezama;održavati kontakt s prijateljima;nuditi ohrabrenje i potporu ljudima oko sebe.Povećajte svoju sposobnost da izađete na kraj sa stresnim situacijama:budite samopouzdani umjesto pasivni ili agresivni;izaberite ciljeve i razradite način na koji ćete ih ostvariti;osluškujte vlastite potrebe i brige.

23.06.2008.

Umor

Normalno je osjećati umor na kraju dana ili nakon psihičkog ili fizičkog napora.Odmor,opuštanje i san obično su sve što je potrebno za oporavak. Ali ,trajan umor ili onaj koji se čini  neprimjerenim utrošenoj energiji može upućivati na neku bolest ili potrebu za promjenom načina življenja.Hranite se zdravo ,uglavnom svježom hranom i dovoljno spavajte.Redovno se krećite i naučite prevladavati stres.

15.06.2008.

Akne i način prehrane

Većina istraživanja pokazuje da hrana nema učinka na akne.Bilo bi ,međutim,možda korisno voditi prehrambeni dnevnik-zabilješke o onome što kojeg dana jedete- da provjerite ne uzrokuje li možda neka vrsta hrane njihovo izbijanje.Ljudi koje muče akne pokazuju sklonost prema nižoj razini vitamina A u krvi nego što je to normalno pa pripazite da vam taj vitamin ili beta -karoten bude dovoljno zastupljen u prehrani.Nemojte ga uzimati kao dodatak,osim prema  liječnikovoj uputi.Izbjegavajte pretjerano znojenje ili dugotrajne boravke u vlažnom okolišu.Pazite da vam kosa ne pada po licu,posebno ako se često mastil

03.06.2008.

Celulit

Čak osamdeset posto žena na Zapadu ima kvrgava masna područja na tijelu poznata kao celulit. Katkad zahvaća i muškarce.Vjerovanje  da je masnoća u celulitu temeljito različita od masnoće na drugim mjestima prošireno je među laicima,ali nije tačno.Celulit nije nikakav poseban zdravstveni problem osim ako uz to niste i gojazni.Pokušajte održati tjelesnu težinu u granicama normale  i izbjegavajte naglo debljanje.Čvrsta masaža poboljšava krvotok,a masiranje mješavinom  eteričnih ulja  osobito je korisno.

02.06.2008.

osteoporoza

Gustoća kostiju povećava se u djetinjstvu i adolescenciji te nekoliko godina kasnije.Stalno se proizvode nove koštane stanice,a stare se razgrađuju.Kosti su obično najgušće i najotpornije u kasnim dvadesetim godinama. Osteoporoza se javlja kad tkivo kostiju razgrađuje brže nego što se proizvodi.Kad se  žena približi menopauzi,više kosti propada nego što se obnavlja,pa kosti postaju manje guste.Ako u prehrani nema dovoljno kalcija i količina u krvi nije dovoljna za potrebe  drugih vitalnih organa tijela kao  što su srce ,živci i mišići,stanice koje se zovu osteoklasti(uništavatelji koštanih stanica) oslobađaju kalcij iz kostiju.Tako kosti postaju još poroznije,lakše i lomljivije.

19.05.2008.

Savjeti za zdravu kosu

Izaberite odgovarajuće proizvode za svoj tip kose.Uzmite u obzir masnoću ili suhoću kose te prijašnje tretmane,npr.trajne.Izbjegavajte predugu upotrebu sušila za kosu ili vrućih uvijača i ne puštajte vruć zrak blizu kose.Izbjeljivači,trajne i neke boje mogu oštetiti kosu i vlasište,pa uvijek tačno slijedite upute.

14.05.2008.

Suha koža

Koristite losion ili kremu za čišćenje lica,a ne sapun.Izbjegavajte losione na bazi alkohola jer uklanjaju prirodnu masnoću kože.Ujutro nanesite lakšu ,a navečer  jaču hidrantnu kremu.Mažite kožu oko očiju,gdje je malo lojnica,kremom,losionom ili gelom za kapke.Namažite ruke mašću ili kremom prije nego se prihvatite kućanskih poslova.Navucite gumene rukavice prije upotrebe deterdženta i  drugih sredstava za čišćenje.

12.05.2008.

Mladenačka koža

Usporite starenje kože poduzimajući sljedeće mjere:Zaštitite se od pretjeranog izlaganja suncu.Spriječite suhoću i boranje kože svakodnevnom primjenom ovlaživača barem sa zaštitnim faktorom 15.Svakodnevno nanesite na lice manju količinu masnog antioksidansa.Načinite ga sami tako što ćete kašici bademova ulja dodati jednu kap geranijeva ili timijanova ulja.


kreativnost
<< 01/2009 >>
nedponutosricetpetsub
010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

MOJI LINKOVI

MOJI FAVORITI
Iskreno Vaša
Moj put
HOBITkućeDVOrištaTERase
Moj centar svijeta
seherbosna
JEDNOĆA STVORITELJA
HADISI
☁Violet Hill☁
Studio Islama
Cvjetna bajka
Alejhisselam
mirisni tragovi u meni
Ruhul atire
ALL4LoVe.....R an' B.....HiP HoP;):)
SNAGOM VJERE DO SAVRŠENSTVA DUŠE
Proud Muslimah
˙·٠•● *Hilary Duff life* ●•٠·˙
moje pjesme moji snovi
ayla21
Dova je naš spas
O ti dušo smirena...
više...

BROJAČ POSJETA
6578

Powered by Blogger.ba

flowers layout powered by HOTFreeLayouts.com / MyHotCommentswww.Spimpaj.siwww.Spimpaj.siwww.Spimpaj.siwww.Spimpaj.siwww.Spimpaj.si001/